vrijdag 14 juni 2013

Ideeën voor leuke klassenuitjes

Geen opmerkingen:
 
Hoi iedereen,

Het einde van het schooljaar is al inzicht... Tijd voor een leuk klassenuitje! Bij ons op school is het gebruikelijk om na ieder schooljaar met de hele klas iets gezelligs te doen. Ook dit jaar hebben we met wat moeite en overleg wat leuks geregeld. Ik wil jullie een aantal ideeën delen, voor als jij/jullie ook opzoek zijn naar een klassenuitje.
Veel leesplezier!

1) Lasergamen 
Ik begin gelijk maar met het gene wat wij dit jaar gaan doen. Lasergamen. Lasergamen is gezellig en ook niet  duur. Het is rond de €10,00. Eventueel kun je daarna nog met z'n alle nog wat gaan eten (wij gaan daarna bijvoorbeeld naar de Mc Donalds)

2) Zwemmen 
Ook hier twijfelden we over maar uiteindelijk is dit het toch niet geworden. Zwemmen was het weer niet echt voor, en een aantal wilden dit ook niet. Toch is het wel gezellig om met de hele klas te gaan zwemmen bij bijvoorbeeld mooi weer. Je kunt dan eventueel ook kiezen voor een buitenzwembad.

3) Bioscoop 
Ik weet het, het is vrij moeilijk om een film te vinden die meisjes én jongens allebei leuk vinden. Mocht er toch een zijn, dan is dit een leuk en gezellig idee!

4) Pretpark 
Ik weet niet hoeveel jullie mogen/kunnen uitgeven aan een klassenuitje want pretparken zijn vrij duur. Walibi of de Efteling kosten al gauw rond de €37,00 entree. Mocht dit wel kunnen is dat natuurlijk super leuk!

5) Snowboarden 
Ik weet niet of dit in Nederland is, maar in Duitsland hebben ze een aantal binnen snowboard banen.
Dit is volgens mij niet goedkoop, en vervoer moet dan ook nog geregeld worden. Is dit allemaal mogelijk dan zou ik zeker dit gaan doen!

6) Schaatsen 
In Nederland zijn wel verschillende overdekte schaatsbanen. Dit is niet duur maar wel leuk.

7) Bowlen 
Dit was ook iets waar we over na hebben zitten denken, maar ook dit is het uiteindelijk niet geworden. Bowlen is volgens mij niet zo heel erg duur, maar wel ontzettend leuk. Ook hier kun je eventueel na afloop nog wat eten.

8) Groot klassenfeest 
Stel je hebt €5,00 per kind te besteden dan is dit ideaal. Je houdt bij iemand thuis een feest met grote partytenten, leuke muziek en bijvoorbeeld een barbecue. Het vlees en de groenten worden dan gekocht van die €5,00 per persoon. Super gezellig!

9) Uit eten 
Je kunt natuurlijk ook alleen maar uit eten met de hele klas. Dat is ook heel erg gezellig! En dan bedoel ik niet bij de Mc Donalds, maar bijvoorbeeld bij een lekker wok restaurant.

Dit waren mijn ideeën. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff