zaterdag 23 maart 2013

Review: Action Puistjes Patch

Geen opmerkingen:
 
Hoi iedereen!
Ik denk dat jullie er allemaal wel eens van gehoord hebben, de Action Puistjes Patches.
De meningen verschillen er enorm over, dus besloot ik om mijn mening te delen met jullie.
Veel leesplezier!

Action Puistjes Patch 
Over deze dingen heb ik ontzettend goede dingen gehoord, dus wilde ik het natuurlijk zelf ook uitproberen.
Ik heb best wel eens last van puistjes, dus dan komen deze dingen goed uit.


De verpakking: De verpakking is simpel, een beetje saai maar toch duidelijk. Simpel de twee woorden 'puistjes patch' trekt bij mij al heel veel aandacht. De volgende stap die je dan maakt is gelijk op de achterkant kijken, en kijken hoe het precies werkt en wat het voor je puistjes moet doen.


Dit is het gene wat er op de achterkant staat. Kort samen gevat: het zijn wondpleisters gemaakt van een hydrocolloïde absorberende stof. Deze pleisters aanbrengen op het puistje zorgt ervoor dat het puistje wordt opgezogen in de hydrocolloïde stof van de Patch. Het puistje kan zich niet verder ontwikkelen waardoor er een glad huidoppervlak ontstaat.
Het product: Als je het doosje openmaakt krijg je een soort van bijsluiter erbij, en de Patches.
In de bijsluiter staat precies wat je moet doen voordat je de Patch aanbrengt, waarvoor de Patch dient, en de waarschuwingen. De Patches worden verpakt in nog een soort van zakje.
Eenmaal uit het zakje gehaald zie heb je dit.

Dit vel was natuurlijk helemaal vol, maar voor het testen heb ik er toch een aantal gebruikt.
Het zijn twee doorzichtige vellen op elkaar, de ene kleeft vast aan de plakrand van de Patch.

Toen ik de Patch op het puistje plakte viel me gelijk één ding op namelijk; het is niet doorzichtig.
De verpakking beweert dat het een doorzichtige Patch is, waarbij je gewoon over straat kan lopen zonder dat je het ziet, dat is niet het geval. Je ziet het daadwerkelijk, dus raad ik je aan om dit in de nacht te doen.
De volgende ochtend toen ik wakker besloot ik de Patch eraf te halen. Het eerste wat me op viel is dat het eraf halen niet gemakkelijk ging, hij bleef echt goed kleven aan je huid. Dit kan een nadeel, maar ook een voordeel zijn. Persoonlijk vind ik het een voordeel, want zoveel pijn deed het eraf halen niet.
Het tweede wat me opviel is dat de patch echt een afdruk in zich heeft van het puistje, en het heeft daadwerkelijk het puistje leeg gezogen, want mijn huidoppervlak is absoluut glad(der).
Bij iets grotere puistjes moet je het twee nachten ophouden, maar dan is het ook echt weg.
De prijs: De prijs is €0,79 bij de Action.
Mijn eindoordeel: Ik ben ontzettend enthousiast over dit product en het is zeker een aanrader!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff